Πέμπτη 20 Απριλίου 2023

Aliexpress / Τι διορία εχουμε να ζητησουμε τα χρηματα μας πισω αν δεν ερθει το αντικειμενο που αγορασαμε; Ποια ειναι η σωστη διαδικασια;


Το aliexpress ειναι ενα πολυ καλο ξενο site για να παραγγελνουμε διαφορα αντικειμενα. Ποτε ομως δικαιουμαστε να ανοιξουμε ενα dispute (ενσταση) για να παρουμε τα χρηματα μας πισω αν δεν ερθει το αντικειμενο μας;

Η απαντηση ειναι:

ΑΠΟ 15 μερες αφου εγινε shipped (σταλθηκε) το αντικειμενο, δλδ εφυγε απο τα χερια του πωλητη ΜΕΧΡΙ 15 μερες μετα το delivery date που μας εχει ορισει. Μετα ισως ειναι δυσκολο να παρουμε τα χρηματα μας πισω αλλα μπορει το aliexpress να βοηθησει σε αυτο.

Μιλησα με το helpdesk εχουν 24ωρο realtime chat, πολυ καλο site.

Επισης να ξερετε οτι αν δεν ερθει το αντικειμενο ή ειναι χαλασμενο ελλατωματικο κτλ ΠΡΩΤΑ απευθυνομαστε στον seller (πωλητη) και ΑΝ δεν μας πληρωσει την αξια του προιοντος + μεταφορικα (προσοχη εδω) ΤΟΤE και μονο ΤΟΤΕ παμε στο real time chat στο κατω μερος της σελιδας και μιλαμε με εναν agent (υπαλληλο) ανοιγοντας στην ουσια dispute θα μας πει αυτος τι πρεπει να κανουμε ή θα το κανει μονος του.

Αν παμε κατευθειαν και πατησουμε οτι θελουμε REFUND απο το ORDER (παραγγελια) μας τοτε το aliexpress θα μας κανει επιστροφη χρηματων ΜΟΝΟ την αξια του προιοντος ΟΧΙ τα μεταφορικα (και σε μερικες περιπτωσεις ειναι υψηλα). Γιαυτο επειδη ειναι δουλεια του seller τα μεταφορικα ΠΡΩΤΑ απευθυνομαστε στον πωλητη seller και για τα μεταφορικα αλλα και για την αξια

Δειτε και για το ebay τι ισχυει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου