Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Το ups πρεπει καλυτερα να το κλεινουμε οταν λειπουμε λιγο καιρο απο το σπιτι;




Τι ειναι καλυτερο για τη ζωη του ups και τον η/υ μας;

Μια ερωτηση που εκανα σε ενα blog τεχνολογιας για αυτο το θεμα και λιγο google ψαξιμο γιατι με ενδιεφερε, μου ειπανε να μην το κλεινω ποτε

Το ρευμα μπορει να χτυπησει (αυξομειωσεις) και με κλειστο pc και οι μπαταριες καλυτερα να μην αποφορτίζονται μειώνεται η ζωη του. Αρα δε κλεινει ΠΟΤΕ το UPS ακομα κι αν λειπουμε λιγες μερες

Βεβαια το καλυτερο ειναι να τα κλεινουμε ολα (αν ειναι να λειψουμε αρκετες μερες) και να βγαζουμε τα συστηματα ολα απο τις πριζες , και το UPS βεβαια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου